2018-ban is töretlen lendülettel folytatódott az országos Iskolamosdó Felújítási program, amely során idén 15 millió forintból négy vidéki, hátrányos helyzetű általános iskolában zajlott le a vizesblokkok teljes körű rekonstrukciója. Idén több olyan támogatóval sikerült együttműködni, akik a korábbi években is részt vettek a programban, de sok új cég is csatlakozott a fontos társadalmi felelősségvállaláshoz. Ilyen vállalat például a Rossmann Magyarország Kft.
Olvasd el cikkünket, töltsd ki a cikk végén található kvízt és nyerj! A részvétel a játékszabályzat automatikus elfogadását jelenti! https://bit.ly/2BWRKeA
,,Az Unilever meghatározó partnerünk a dezodor, tusfürdő, szájápolás és vegyi kategóriákban. Ezekben a szegmensekben évek óta együttes fejlődés jellemzi a két vállalatot, mellyel a kategóriák dinamikus növekedését támogatják. Nagy örömünkre, a stratégiai együttműködés következő lépcsőfoka a CSR együttműködés, mely elindult a két vállalat között.” - mondja Elekes Levente, kategória menedzser.
A Rossmann mindig nagy figyelmet fordított, hogy támogassa az olyan kezdeményezéseket, amelyek illeszkednek a cég arculatához. A támogatás mértékét és összetételét mindig a partner igényei alapján határozzák meg, hogy a számukra leginkább megfelelő támogatást nyújtsák.
2014-ben az Unilever azt a vállalást tette, hogy 2020-ig világszerte 25 millió ember számára javítja a WC-használat körülményeit, 2018-ban a Rossmann Magyarország kétféle módon is csatlakozott a kezdeményezéshez. Egy csapatépítő festés keretében kidíszítették az egyik iskola mosdóját és a négy nyertes iskolát egy évre elegendő WC papírral, papír zsebkendővel és kézfertőtlenítővel látták el. Remélik, hogy ezzel az adománnyal tudják segíteni a gyermekeket abban, hogy érezzék a tisztaság, a higiénia, az ápoltság fontosságát.
Szeptember 22-én a Rossmann Angyalokkal, önkéntes munkatársainkkal és három felsővezető kollégámmal részt vettünk a Pilisjászfalui Dózsa György Általános Iskola mosdófelújításán. Nagy örömünkre szolgál, hogy egyre több kollégánk és vezetőnk csatlakozik a CSR aktivitásainkhoz.” - tette hozzá Gigler Anita, Személyzeti vezető.
Az Iskolamosdó Felújítási Program fő üzenete, hogy nem csak otthon, hanem a tanítás során is nagyon fontos megteremteni a megfelelő iskolai körülményeket is. Ezt a célt szolgálja a Rossmann CSR stratégiája is:
,,Az Iskolamosdó Felújítási Program hatalmas lehetőség a hátrányos helyzetű iskolák életében. A társadalmi felelősségvállalás startégiánk fő célcsoportja a gyermekek és az ő edukációjuk, leginkább intim higiénia témakörben. Külön öröm, hogy vállalatunk olyan programokban vehet részt, melyek segítik a hátrányos helyzetben élő gyermekek iskolai körülményeit, mely hozzájárul a higiéniás edukációjukhoz és megóvja az egészségüket!” – teszi hozzá Kurucz Fanni, kommunikációs specialista.